Zakład Poprawczy w Mrozach

Przetarg na Dostawy artykułów spożywczych, owoców warzyw , na potrzeby Zakładu Poprawczego w Mrozach w roku 2013 .

Dostawy artykułów spożywczych, owoców warzyw , na potrzeby Zakładu Poprawczego w Mrozach w roku 2013 .

ZAKŁAD POPRAWCZY I SCHRONISKO DLA NIELETNICH

05-320 Mrozy Ul. Leśna 8

NIP:822 10 75 555. REGON:0032325021

 

 

SPECYFIKACJA

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

W postępowanie o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na podstawie art. 47 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19, poz. 177 ze zm.)

Przedmiot zamówienia: Dostawy artykułów spożywczych, owoców warzyw , na potrzeby Zakładu Poprawczego w Mrozach w roku 2013 .

Termin wykonania zamówienia: w ciągu 12 miesięcy 2013 roku do 31.12. 2013 w ilości wg potrzeb Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia określają:

  • kod CPV:

  • art. spożywcze ogólne - 15894000-1

- mięso 15100000-9

  • wędliny 15131130-5

- art. mleczarskie 15510000-6

  • warzywa i owoce 15300000-1

  • pieczywo 15810000-9

  • formularz cenowy – załącznik nr 1a,1b,1c,1d,1e,1f,,

  • formularz oferty - załącznik nr.2

  • wzór umowy – załącznik nr.3

 

Niniejsza Specyfikacja składa się łącznie 33 strony.

Zatwierdzam

D Y R E K T O R

 

Zenon Czyżewski

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Postępowanie o udzielnie zamówienia prowadzi się w języku polskim. W przypadku załączenia do oferty dokumentów w innym języku niż polski Zamawiający wymaga załączenia do oferty tłumaczenia na język polski przez tłumacza przysięgłego.

 

Wszystkie załączniki do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część.

Załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

  • formularz cenowy wg branży– załącznik nr 1a-f

  • formularz oferty - załącznik nr.2

  • wzór umowy – załącznik nr.3

  • oświadczenia wykonawcy –załącznik nr.4

1. FORMULARZ CENOWY - ZAŁĄCZNIK NR.2

Formularz cenowy” musi być wypełniony według wzoru druku załączonego przez Zamawiającego - załącznik nr.1

2. OFERTA

 

Ofertę stanowi wypełniony druk „Formularz oferty”- załącznik nr.3 wraz z załączonym formularzem cenowym .

 

3. FORMA DOKUMENTÓW

Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

3. PODPISY

 

Osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnik muszą:

  • podpisać druk „OFERTA”,

  • podpisać załączniki,

  • podpisać się w miejscach, w których Wykonawca naniósł zmiany.

 

W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa.

Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa.

 

4. FORMA OFERTY

 

Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

 

Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na określony asortyment towarowy zgodnie z formularzem cenowym.

 

Pożądane jest, aby wszystkie strony oferty były kolejno ponumerowane. Ofertę należy złączyć w sposób uniemożliwiający wysunięcie którejkolwiek kartki.

 

Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione, muszą być oznaczone klauzulą: „NIE UDOSTĘPNIAĆ - INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIEBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. nr 153 poz. 1503 ze zm.)” i załączone jako odrębna część niezłączona z ofertą w sposób trwały.

W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część niezłączoną z ofertą w sposób trwały.

5. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie artykułów spożywczych, owoców ,warzyw art. nabiałowych, w asortymentach towarowych określonych w formularzach cenowym stanowiących integralną część SIWZ. Dostawy będą realizowane transportem dostawcy i na jego koszt.

Zamawiający dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych na wybrane asortymenty zgodne z formularzem cenowym.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości zamawianych towarów zgodnie z jego potrzebami w 2013 roku.

Dostarczany artykuły winny spełniać wymagania jakościowe Polskich Norm, posiadać aktualny atest producenta i świadectwa jakości wymagane przepisami prawa. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie możliwość pobierania próbek dostarczanych artykułów i przekazania ich do analizy. W przypadku nie zgodności próbki z atestem Zamawiający nie zapłaci za dostarczone artykuły a koszty badania i kary umowne poniesie Dostawca.

Termin i miejsce wykonania

1. Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało wykonane w roku 2013, sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy, po telefonicznym uzgodnieniu dostawy i transportem dostawcy w ciągu 24 godz. od zamówienia telefonicznego.

2. Miejscem wykonania Zamówienia jest Zakład Poprawczy w Mrozach, ul. Leśna 8. /chyba że strony ustalą inaczej/

6.1. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:


 

1.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.

4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego

wykonania zamówienia.

5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.


 

6.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:

 

1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.


 

4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.

 

6.3.Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4.

2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

3 Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.

4 Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

5 Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.

6. Nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą .


 

6.4 Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:


 

1. Jest niezgodną z ustawą.

2.Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.

3.Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

4. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

5. Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

6. Zawiera błędy w obliczeniu ceny

7.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych

8 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,


 

9. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą


 

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.


 

6.5.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów


 

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".


 

7. ADRESOWANIE OFERT

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:

 

ZAKŁAD POPRAWCZY

I SCHRONISKO DLA NIELETNICH

05-320 Mrozy

Ul. Leśna 8

OFERTA NA: dostawy artykułów spożywczych /w asortymencie/ w roku 2013,

dodając „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”.

8. ZMIANY, WYCOFANIE OFERTY

Wykonawca może wprowadzić zmiany do oferty przed upływem terminu do składania ofert. Zmiany należy złożyć według takich samych zasad jak składana oferta z dopiskiem: „ZMIANA”. Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę, pod warunkiem że pisemne powiadomienie wpłynie do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

9. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIE Z WYKONAWCAMI

Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie.

Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą teleksu, telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami, z którym kontaktować się można od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00

Marek Polkowski - Kierownik administracyjno-gospodarczy.

E-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia

sekretariat@zpmrozy.pl

Faks 025 7574612.

Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami.

10. WYJAŚNIENIA I MODYFIKACJE SIWZ

Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający niezwłocznie udzieli pisemnych wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynie do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.

Pisemna treść wyjaśnienia zostanie jednocześnie przekazana wszystkim Wykonawcom, którym doręczono SIWZ, bez ujawnienia źródła zapytania.

W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść SIWZ. Dokonana w ten sposób modyfikacja zostanie przekazana niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ, i będzie dla nich wiążąca.

 

11. KWOTA i TERMIN WNIESIENIA WADIUM

 

Nie dotyczy.

12. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

Wynosi 30 dni, tj. do dnia 4.01.2013

Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

13. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Oferty należy złożyć w Mrozy ul. Leśna 8, sekretariat.

Termin składania ofert upływa dnia 3.12.2012 o godz. 15.00

Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego sala konferencyjna. dnia 4.12.2011 o godz. 9.00.

 

14. INFORMACJE O TRYBIE OTWARCIA OFERT

 

Otwarcie ofert jest jawne.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Po otwarciu oferty Zamawiający poda imię i nazwisko, nazwę firmy oraz adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty, terminu wykonania zamówienia publicznego, warunków płatności zawartych w ofercie.

W przypadku gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego wniosek Zamawiający prześle mu informacje, które zostały ogłoszone na sesji otwarcia ofert.

15. OPIS KRYTERIUM I SPOSOBU OCENY OFERT

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w każdej z części Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny – waga 100%.

Zamawiający przyzna maksymalną liczbę punktów, tj. 100, Wykonawcy, który przedstawił ofertę najtańszą na ocenianą część zamówienia. Pozostałe oferty zostaną ocenione zgodnie z wzorem:

 

cena oferty najtańszej

___________________________ X 100 pkt

 

cena oferty ocenianej

16. OPIS OBLICZENIA CENY OFERTY

Wykonawca określi ceny na wszystkie elementy zamówienia wymienione w formularzu cenowym według następujących zasad:

1. Wszystkie wartości określone w formularzu cenowym oraz ostateczna cena oferty, muszą być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2. Ostateczną cenę oferty stanowi suma wartości poszczególnych pozycji formularza cenowego.

3. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny oraz dokumenty potwierdzające wykonywanie dostaw po oferowanej cenie w ostatnim okresie.

4. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.

17. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

Nie dotyczy

18. POUCZENIE O ŚRODKACH ODWOŁAWCZYCH

PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCOM W TOKU POSTĘPOWANIA

 

1. Środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga do sądu) w niniejszym postępowaniu przysługują wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

2. Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do Zamawiającego.

 

3. Protest wskazujący na oprotestowaną czynność lub zaniechanie zamawiającego, zawierający żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz uzasadnienie wniesienia protestu (okoliczności faktyczne i prawne) może być wniesiony w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, chyba, że:

 

- protest dotyczy postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w takim przypadku wnosi się go w terminie 7 dni od dnia jej zamieszczenia na stronie internetowej.

 

4. Zamawiający dopuszcza możliwość wnoszenia przez Wykonawcę protestów w formie pisemnej:

- faksem

- drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania protestu.

 

5. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią przed wymaganym terminem.

 

6. Zamawiający przekaże Kopię protestu jednocześnie wszystkim wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu, a jeżeli protest dotyczy ogłoszenia lub postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamieści ją również na stronie internetowej, wzywając wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu.

 

7. Od oddalenia lub odrzucenia protestu w niniejszym postępowaniu przysługuje odwołanie wyłącznie od rozstrzygnięcia protestu dotyczącego:

a) opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu;

b) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

c) odrzucenia oferty

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

8. Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując jego kopie zamawiającemu.

 

9. Zamawiający przekaże Kopię odwołania jednocześnie wszystkim uczestnikom postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu. Wykonawca może zgłosić, przystąpienie do postępowania odwoławczego najpóźniej do czasu otwarcia posiedzenia składu orzekającego Krajowej Izby Odwoławczej, wskazując swój interes prawny w przystąpieniu i stronę, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, przekazując jego kopię zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie. Czynności wykonawcy, który przystąpił do postępowania odwoławczego nie mogą pozostawać w sprzeczności z czynnościami i oświadczeniami strony, do której przystąpił.

 

10. Pozostałe informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198.

 

19. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH PO WYBORZE OFERTY

Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza o miejscu i terminie zawarcia umowy.

20. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY

Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr.3 - wzór umowy.

21. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

1. Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu postępowania, ofert od chwili ich otwarcia w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzeżonych przez uczestników postępowania.

2. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad:

- zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku

- zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów

- zamawiający wyznaczy członka komisji, w którego obecności udostępnione zostaną dokumenty

- zamawiający umożliwi kopiowanie dokumentów odpłatnie, cena za 1 stronę cena zł

- udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania.

W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.

3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 

 

 

ZAŁĄCZNIKI DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

  • formularz cenowy – załącznik nr 1

  • formularz oferty - załącznik nr.2

  • wzór umowy – załącznik nr.3

  • oświadczenia wykonawcy –załącznik nr


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Załącznik nr 1 A

Do specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę dla Zakładu

Poprawczego w Mrozach artykułów spożywczych w roku 2013.

Wyliczoną wartość ogółem należy przenieść do formularza ofertowego.

Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego.

W przypadku występowania innej gramatury opakowań należy przeliczyć na gramaturę wymaganą w SIWZ.


 

 

l.p

Asortyment i przewidywana

Jed.miar

Ilość

Cena netto

Wartość netto

Vat.

Wartość brutto

 

1

2

3

4

5

6

7

8

 

1

Cukier 1kg

.kg

900

 

 

 

 

 

2

Cukier puder 0,4

kg

30

 

 

 

 

 

3

Cukier waniliowy 25g

szt

200

 

 

 

 

 

4

Czekolada100g

szt

100

 

 

 

 

 

 

 

5

 

Czosnek 20g granulowany

szt

50

 

 

 

 

 

6

Drożdże lOO g

szt

50

 

 

 

 

 

7

Dżem 410 g

szt

200

 

 

 

 

 

8

Fasola

kg

50

 

 

 

 

 

9

Galaretka owocowa79g

szt

500

 

 

 

 

 

10

Groch połówki

kg

100

 

 

 

 

 

11

Groszek konserwowy400g

szt

100

 

 

 

 

 

12

Herbata expresowa op x lOOszt

szt

400

 

 

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

 

 

13

Herbatniki typ petit 100g

szt

300

 

 

 

 

 

14

Jaja

Szt

6000

 

 

 

 

 

15

Jarzynka 200g

Szt

250

 

 

 

 

 

16

Kakao naturalne 100g

Szt

100

 

 

 

 

 

17

Kasza gryczana

Kg

50

 

 

 

 

 

18

Kasza jęczmienna

Kg

40

 

 

 

 

 

19

Kawa Inka150g

Szt

50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

Kisiel 77 g

Szt

500

 

 

 

 

 

21

Koncentrat pomidorowy 190g

Szt

350

 

 

 

 

 

22

Konserwa mięsna typ tyrolska 300g

300 g

Szt

300

 

 

 

 

 

23

Kukurydza w puszce 340g

Szt

30

 

 

 

 

 

24

Kwasek cytrynowy

20 g

Szt

20

 

 

 

 

 

25

Liść laurowy 6 g

Szt

100

 

 

 

 

 

26

Majeranek 20 g

Szt

100

 

 

 

 

 

27

Majonez 900ml

Szt

100

 

 

 

 

 

28

Makaron nitki op.0,5kg

kg

Kg

100

 

 

 

 

 

29

Makaron spaghetti

Op, 0,5 kg


 


 

 

Kg

30

 

 

 

 

 

30

Makaron świderki

Op 0,5 kg

Kg

200

 

 

 

 

 

31

Marmolada 600g

Szt

60

 

 

 

 

 

32

Masło roślinne 500g

Szt

1000

 

 

 

 

 

33

Miód 270 g

Szt

40

 

 

 

 

 

34

Mleko UHT 1 l

Szt

100

 

 

 

 

 

35

Musztarda 200g

Szt

200

 

 

 

 

 

36

Mąka pszenna 1 kg

Kg

300

 

 

 

 

 

37

Mąka ziemniaczana 1 kg

Kg

10

 

 

 

 

 

38

Ocet 0,5 l

Szt

50

 

 

 

 

 

39

Ogórek konserwowy 0,9 l

Szt

100

 

 

 

 

 

40

Olej 1l

Szt

200

 

 

 

 

 

41

Paprykarz 400g

Szt

100

 

 

 

 

 

42

Pasztecik drobiowy puszka 155g

155 g

Szt

500

 

 

 

 

 

43

Pieprz czarny mielony 20 g

Szt

200

 

 

 

 

 

44

Pieprz ziołowy 20 g

Szt

40

 

 

 

 

 

45

Polewa czekoladowa150 g

Szt

10

 

 

 

 

 

46

Powidła 310 g

kg

80

 

 

 

 

 

47

Przyprawa do kurczaka 20g

Szt

100

 

 

 

 

 

48

Przyprawa maggie 1L

Szt

10

 

 

 

 

 

49

Płatki corn flakes 500g

Szt

50

 

 

 

 

 

50

Płatki owsiane 500g

Szt

100

 

 

 

 

 

51

Rodzynki

Kg

5

 

 

 

 

 

52

Ryba mrożona

Kg

100

 

 

 

 

53

Ryba wędzona

kg

20

 

 

 

 

 

54

Ryż

kg

100

 

 

 

 

 

55

Smalec

 

kg

30

 

 

 

 

 

56

Syrop owocowy

 

litr

200

 

 

 

 

 

57

Szczaw 290 g konserwowy

szt

80

 

 

 

 

 

58

Sól

kg

200

 

 

 

 

 

59

Ziele angielski

15 g

szt

100

 

 

 

 

 

60

Śledzie

kg

200

 

 

 

 

 

 

Ogółem:

x

x

x

 

 

 

 


 


 


 

Wyliczoną wartość ogółem należy przenieść do formularza ofertowego.

Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego.

Asortyment zamówienia w grupie towarowej może ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego.


 


 


 


 


 

ZAŁĄCZNIK NR1B

Do specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę mięsa i podrobów dla Zakładu Poprawczego w Mrozach w roku 2013


 

l.p

Asortyment

JedMiar

Ilość

Cena jednostnetto

Wartość netto

Vat.

Wartość brutto

1

Boczek wędzony

kg

20

 

 

 

 

2

Boczek świeży

kg

50

 

 

 

 

3

Karkówka

kg

100

 

 

 

 

4

Szynka

kg

50

 

 

 

 

5

Słonina

kg

50

 

 

 

 

6

Schab b/k

kg

80

 

 

 

 

7

Łopatka

kg

400

 

 

 

 

8

Żeberka

kg

50

 

 

 

 

 

Ogółem

x

x

x

 

 

 

 



Wyliczoną wartość ogółem należy przenieść do formularza ofertowego.

Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego.

Asortyment zamówienia w grupie towarowej może ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego.


 


 

ZAŁĄCZNIK NR 1C

Do specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę wędlin dla Zakładu Poprawczego w Mrozach w roku 2013.


 


 

Lp

Asortyment

Jedn. Miary

Ilość

Cena jednost

netto

Wartość netto

Vat

Wartość brutto

1

Baleron

kg

10

 

 

 

 

2

Mielonka

kg

100

 

 

 


 

 

3

Mortadela

kg

100

 

 

 

 

4

Kaszanka

kg

100

 

 

 

 

5

Kiełbasa biała parzona

kg

50

 

 

 

 

6

Krakowska

kg

50

 

 

 

 

7

Parówkowa

kg

100

 

 

 

 

8

Zwyczajna

kg

100

 

 

 

 

9

Śniadaniowa

kg

10

 

 

 

 

10

Parówki cienkie

kg

100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

Pasztet pieczony

kg

100

 

 

 

 

12

Pasztetowa

kg

50

 

 

 

 

13

Pieczeń

kg

100

 

 

 

 

14

Podwawelska

kg

50

 

 

 

 

15

Polędwica drobiowa

kg

10

 

 

 

 

16

Szynka typ wiejski

kg

10

 

 

 

 

17

Szynkówka

kg

10

 

 

 

 

18

 

Żywiecka

kg

10

 

 

 

 

19

Łopatka

pieczona

kg

10

 

 

 

 

20

Szynki drobno krojone typu tostowa

kg

260

 

 

 

 

 

Ogółem

x

x

x

 

 

 


 


 

Wyliczoną wartość ogółem należy przenieść do formularza ofertowego.

Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego.

Asortyment zamówienia w grupie towarowej może ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

ZAŁĄCZNIK NR.1D

Do specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę dla Zakładu

Poprawczego w Mrozach artykułów mleczarskich w roku 2013.


 

l.p.

Asortyment

Jed.

miar

Ilość

Cena jedn.netto

Wartość netto

Vat

Wartość brutto

1

Mleko 2% folia

1itr

1500

 

 

 

 

2

Twaróg półtłusty


 

Twaróg półtłusty

formowa


 

ny rblia

kg

230

 

 

 

 

3

Jogurt owocowy

Szt…125g

500

 

 

 

 

4

Śmietana !8%350g

Szt.

900

 

 

 

 

5.

Ser żółty

typ gouda


 

kg


 

100


 

 

 

 

 

 

6.

ser topiony

100 g

Szt.

200

 

 

 

 

Ogółem:

 

Wyliczoną wartość ogółem należy przenieść do formularza ofertowego.

Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Asortyment zamówienia w grupie towarowej może ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego.


 


 


 


 


 


 


 

ZAŁĄCZNIK NR 1E

Do specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę dla Zakładu

Poprawczego w Mrozach Owoców i warzyw w roku 2013.

l.p.

Asortyment

Jedn. Miary

Ilość

Cena

Jed.

Wartość netto

Vat

Wartość brutto

1

Banany

kg

20

 

 

 

 

2

Buraki

kg

300

 

 

 

 

3

Cebula

kg

300

 

 

 

 

4

Cytryny

kg

100

 

 

 

 

5

Jabłka

kg

500

 

 

 

 

6

Kalafior świeży

szt

50

 

 

 

 

7

Kapusta biała

kg

300

 

 

 

 

8

Kapusta czerwona

kg

100

 

 

 

 

9

Kapusta kwaszona

kg

300

 

 

 

 

10

Kapusta młoda

szt

50

 

 

 

 

11

Kapusta pekińska

kg

50

 

 

 

 

12

Mandarynki

kg

10

 

 

 

 

13

Marchew

kg

500

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

Ogórek kwaszony

kg

200

 

 

 

 

15

Ogórek małosolny

kg

50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

Ogórek świeży

kg

200

 

 

 

 

17

Papryka świeża

kg

50

 

 

 

 

18

Pieczarki

kg

50

 

 

 

 

19

Pietrucha

kg

150

 

 

 

 

20

Pomidor

kg

200

 

 

 

 

21

Por

kg

90

 

 

 

 

22

Rzodkiewka

Szt.

100

 

 

 

 

23

Sałata

Szt.

150

 

 

 

 

24

Seler

kg

160

 

 

 

 

25

Szczypior

Szt.

100

 

 

 

 

26

Ziemniaki

kg

5000

 

 

 

 

27

Ziemniaki młode

kg

500

 

 

 

 

28

Śliwki

kg

100

 

 

 

 

29

Natka pęcz.

Szt.

150

 

 

 

 

30

Koper pęcz.

szt

150

 

 

 

 

Ogółem

 

 

 

Wyliczoną wartość ogółem należy przenieść do formularza ofertowego. Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Asortyment zamawianych towarów w grupie towarowej może ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego.

 




 


 


 


 


 

Załącznik nr. 1F

Do specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę pieczywa dla Zakładu Poprawczego w Mrozach w roku 2009.

 

L.P

Asortyment

Jedn.

miary

ilość

Cena

netto

Wartość

netto

Vat

%

Wartość

brutto

1.

Chleb razowy z ziarnem 0,50kg

szt.

2700

 

 

 

 

2.

Chleb z formy 0,70 kg

szt.

4000

 

 

 

 

3.

Bułka drożdzówka 0,07 kg

szt.

100

 

 

 

 

4

Bułka maślana 0,10 kg

szt.

100

 

 

 

 

5

Bułka wrocławska 0,30g

szt

100

 

 

 

 

6

Bułka grahamka 0,10 kg

szt.

400

 

 

 

 

7

Bułka kajzerka

szt.

1000

 

 

 

 

8

Bulka chałka 0,35 kg

szt

500

 

 

 

 

9

Bułka śniadaniowa 0,05 kg

szt.

200

 

 

 

 

10

Bułka tarta

kg.

50

 

 

 

 

Ogółem

 

W przypadku występowania innej gramatury należy przeliczyć na gramaturę wymaganą w SIWZ.

Wyliczoną wartość ogółem należy przenieść do formularza ofertowego.

Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego.. Asortyment zamawianych towarów w grupie towarowej może ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego.


 


 


 


 


 

Załącznik Nr 2 do SIWZ

(pieczęć adresowa firmy)


 

 

Oferta przetargowa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy art. …………………… na potrzeby ZP Mrozy w roku 2013

W odpowiedzi na ogłoszenie niniejszym składam ofertę na dostawę art.

z branży …………………… w roku 2013 dla potrzeb ZP Mrozy.

Oferta została przygotowania zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (“SIWZ”), do której nie wnosimy zastrzeżeń.

Formularz cenowy oferty

W formularzu cenowym zawarta jest oferowana cena wykonania na artykuły branży ……………………………,zamówienia za ilości i gramatury podane w SIWZ , która wynosi razem ...................................zł brutto (słownie..........................................................................................................zł. brutto.)

Formularz został sporządzony zgodnie z SIWZ. Ceny w formularzu podane są w złotych polskich, w kwotach brutto (z podatkiem VAT). Oświadczamy, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia i realizacji przyszłej Umowy. Jednocześnie oświadczamy, że w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do wykonania zamówienia wynagrodzenie podane w ofercie.

W przypadku zmiany ceny niezależnej od dostawcy zobowiązuję się do każdorazowego powiadomienia Zamawiającego i uzgodnienia z nim nowej ceny.

Termin wykonania zamówienia i ilości w/g potrzeb Zamawiającego.

Oświadczamy, że w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do wykonania zamówienia według warunków podanym w SIWZ .

 

 

Załącznik nr.3 do SIWZ

WZÓR UMOWY NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW BRANŻY

…………………………….. DLA ZAKŁADU POPRAWCZEGO W MROZACH

 

UMOWA Nr 1 zawarta w dniu ……….2012 w Mrozy pomiędzy: Zamawiający, zwanym dalej "Zamawiającym" i reprezentowanym przez: Dyrektor Zamawiającego, a Wykonawca, zwaną dalej "Wykonawcą" i reprezentowaną przez: Reprezentanci Wykonawcy, została zawarta umowa następującej treści.

§ 1.

 

Umowa jest następstwem wyboru oferty Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o oznaczeniu Nr numer, 2/2012.

§ 2.

Przedmiot umowy dotyczy: dostaw………………………………….. w 2013na potrzeby Zakładu Poprawczego w Mrozach.

§ 3.

Dostawy realizowane będą z należytą starannością, sukcesywnie zgodnie z potrzebami zamawiającego do wyczerpania przedmiotu umowy.

Reklamacje załatwiane będą w terminie ilość 3 dni.

§ 4.

Umowa zostaje zawarta na okres do 31 12 2013

§ 5.

1.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia odpowiadającego wymaganiom Zamawiającego, co do jakości oraz w ilościach określonych w SIWZ.

2.Dostawy realizowane będą bezpośrednio do miejsce realizacji dostaw

3. Zapłata za dostarczone artykuły nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury.

 

 

§ 6.

1.Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o wystąpieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy.

2.W razie powstania sporu związanego z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wyczerpać drogę postępowania reklamacyjnego, kierując swe roszczenia do Zamawiającego.

3.Niedopuszczalne jest pod rygorem nieważności wprowadzanie zmian i postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

 

§ 7.

1.Wykonawcy przysługuje za realizację przedmiotu dostaw wynagrodzenie brutto zgodnie z ofertą .

2. Faktury będą wystawiane ze stawką podatku VAT obowiązującą w

dniu sprzedaży.

3. Należność płatna będzie przelewem na konto Wykonawcy podane na

Fakturze lub gotówką po wcześniejszym uzgodnieniu.

4. Termin zapłaty w ciągu 14 dni od dnia otrzymania faktury przez

Zamawiającego.

5. Zamawiający wyraża zgodę, aby Wykonawca wystawił faktury VAT bez

jego podpisu na fakturze.

6 Cena jednostkowa za dostawy może podlegać zmianom o

uzasadnione i niezależne od Wykonawcy przesłanki mające wpływ na

jej wysokości i obowiązywać po uzgodnieniu z Zamawiającym.

§ 8.

 

Strony ustalają następujące kary umowne:

1 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za odstąpienie od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada karę w wysokości 30% wartości przedmiotu umowy obliczonej na dzień odstąpienia od umowy.

2 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu w przypadku dostawy nieodpowiadającej normom co do jakości karę w wysokości 100 % wartości dostawy objętej reklamacją.

3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego, przekraczającego wysokość kar umownych, do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody z winy leżącej po stronie dostawcy .

4 Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe w przypadku zwłoki w zapłacie faktur.

W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonaną potwierdzoną przez Zamawiającego część umowy.

5 Strony mogą wypowiedzieć umowę z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie musi być złożone na koniec miesiąca poprzedzającego okres wypowiedzenia.

 

§ 9.

 

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie stanowią inaczej. Strony mają obowiązek wzajemnego informowania o wszelkich zmianach statusu prawnego swojej firmy, a także o wszczęciu postępowania upadłościowego, układowego i likwidacyjnego.

Ewentualne spory powstałe na tle wykonywania przedmiotu umowy strony rozstrzygać będą polubownie. W przypadku nie dojścia do porozumienia spory rozstrzygane będą przez właściwy rzeczowo sąd powszechny.

§ 10.

Strony postanawiają, że mogą dochodzić odszkodowań przewyższających kary umowne.

§ 11.

Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach,1 dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy.

 

 

 

WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 4 SIWZ

 

Oświadczenia

 

Oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w Postępowaniu.

 

Oświadczamy, że [nazwa wykonawcy]:………………………………………………………………………..

 

a) posiada wymagane przez przepisy prawa uprawnienia do wykonania Zamówienia,

b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wy­konania Zamówienia;

c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie Zamówienia;

d) nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 Ustawy.

 

Oświadczenie o związaniu ofertą

 

Oświadczamy, że jesteśmy związani niniejszą ofertą przez okres 30 dni od daty, w której upływa termin składania ofert.

Oświadczenie w sprawie Uzupełnionego Wzoru Umowy.

 

Oświadczamy, że w przypadku wyboru naszej oferty zawrzemy umowę z Zamawiającym zgodnie z Uzupełnionym Wzorem Umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do oferty.

 

 

 

 

Zastrzeżenie w sprawie tajemnicy przedsiębiorstwa.

 

Oświadczamy, że zachowamy w tajemnicy wszelkie informacje w posiadanie których wejdziemy podczas realizacji zamówienia.

 

 

 

 

Podpisy: [osoba(y) uprawnione do reprezentowania oferenta]

 

 

 

 

 

 

Metadane

Data publikacji : 08.11.2012
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Poprawczy w Mrozach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Konrad Bruśniak
Osoba udostępniająca informację:
Konrad Bruśniak Zakład Poprawczy w Mrozach

Opcje strony

do góry